Konu
Adsense Gelirimi değerlendirin
09-11-2010, 19:54:29
#8
heromen
M6K adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Berbat diyebilirim.
Ben o tıka en az 25$ alıyorum.
benimki neden bu kadar kötü peki