• 28-09-2010, 15:07:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar adsense reklamlarıma millet neden tıklamıyor ki :S

    1300 gösterim 4 tık alıyor

    yardımcı olmak isteyen var mı?
  • 28-09-2010, 15:10:35
    #2
    Aynı durum bende'de var 8k gösterim 10-20 Tık Senin site ne blog - forum ?

    Edit : Forum Sitesi ilk mesajda reklam kullanıyorum
  • 28-09-2010, 15:19:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    blog benimkisi
  • 28-09-2010, 15:20:55
    #4
    blogunu pm olarak at yarımcı olayım
  • 28-09-2010, 15:26:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Genel blog ise ondan kaynaklanabilir , alakasız reklam durumu
  • 17-10-2010, 16:36:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok hitin bi getirisi yok arkadaşlar genel bir çorba yapmaktansa tek bir alanda uzman olmak kaliteli reklamı getirir. Ancak önerim şudur çıkan reklamları takip et en alakasız olanları yasakla .
  • 21-10-2010, 12:09:37
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya kazara reklam tıklayanlarla bile 1300 gösterimde 4 tıkı geçer insan. Bence reklam yerleşimini gözden geçir. Ayrıca türkçe içerikli sitelerde reklam tık oranı genelde düşüktür. Biz reklam tıklamıyoruz, ama yabancılar, hele de alakalı reklam çıkarsa tıklamaktan hiç çekinmiyor.
  • 21-10-2010, 12:13:55
    #8
    Bu sitemin günde 1000 sayfa gösterimi yaptığını hayal edemiyorum

    sg tık TO eBGBM Kazanç

    7 3 42,86% 1.478,51 $ 10,35 $
  • 23-10-2010, 03:30:13
    #9
    googleamca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok hitin bi getirisi yok arkadaşlar genel bir çorba yapmaktansa tek bir alanda uzman olmak kaliteli reklamı getirir. Ancak önerim şudur çıkan reklamları takip et en alakasız olanları yasakla .
    Çok doğru bi sitemin aylık yarım milyon gösterimim var ama kazanç max 300 $.