Arkadaşlar adsense reklamlarıma millet neden tıklamıyor ki :S
1300 gösterim 4 tık alıyor
yardımcı olmak isteyen var mı?
1300 gösterim 4 tık :S
13
●1.188
- 28-09-2010, 15:10:35Aynı durum bende'de var 8k gösterim 10-20 Tık Senin site ne blog - forum ?
Edit : Forum Sitesi ilk mesajda reklam kullanıyorum - 17-10-2010, 16:36:35Üyeliği durdurulduçok hitin bi getirisi yok arkadaşlar genel bir çorba yapmaktansa tek bir alanda uzman olmak kaliteli reklamı getirir. Ancak önerim şudur çıkan reklamları takip et en alakasız olanları yasakla .
- 21-10-2010, 12:09:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ya kazara reklam tıklayanlarla bile 1300 gösterimde 4 tıkı geçer insan. Bence reklam yerleşimini gözden geçir. Ayrıca türkçe içerikli sitelerde reklam tık oranı genelde düşüktür. Biz reklam tıklamıyoruz, ama yabancılar, hele de alakalı reklam çıkarsa tıklamaktan hiç çekinmiyor.
- 23-10-2010, 03:30:13Çok doğru bi sitemin aylık yarım milyon gösterimim var ama kazanç max 300 $.googleamca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
