1300 gösterim 4 tık :S - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1300 gösterim 4 tık :S
13
●
1.188
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
1300 gösterim 4 tık :S
1
2
23-10-2010, 03:33:56
#10
Bolanka
HaCKeW adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok doğru bi sitemin aylık yarım milyon gösterimim var ama kazanç max 300 $.
O yine iyi. 120 bin gösterime 40 dolar geliyor.
23-10-2010, 16:43:24
#11
ReLegolaS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
30k gösterim 300 tıklama.
benim sonuçlar iyi sanırım.
31-10-2010, 20:57:13
#12
theolric
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tık oranınız %3 ün altında ise reklam yerleşiminde ve çıkan reklamlarda oynamalar yapınız derim ben.
31-10-2010, 21:00:20
#13
CakirTurk
Üyeliği durduruldu
27.496 gösterim 315 tık 45,07 $ kazanç
benim de tık artsa kazanç artacak ama nerde
31-10-2010, 22:16:48
#14
Liderhan
Adsense de sorun var.
Saat 10:00'dan beri tıklama ve sayfa gösterimlerini saymıyor benim sitemin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler