• 28-06-2010, 12:30:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Hollandaca,saglik uzerine bir blogum var.
    buna bugun adsense koydum. http://behandeling.blogspot.com/ Reklam yerlesimleri nasil suan 3 adet reklam koydum ilk basta,yanda ve yazilarin altinda kisa cizgi.

    bir sorun olur mu ? daha iyi nasil yerlestirebilirim ?

    yorumlarinizi ve tafsiyelerinizi alabilirmiyim .
  • 28-06-2010, 18:56:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazıların sonlarına da 250x250 koyarsan iyi olur
  • 28-06-2010, 22:06:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    250x250 Koydum daha guzel gorundu tesekkur ederim bugun 42 tik almistim umarim dahada artar boyle =)