Merhaba,
Hollandaca,saglik uzerine bir blogum var.
buna bugun adsense koydum. http://behandeling.blogspot.com/ Reklam yerlesimleri nasil suan 3 adet reklam koydum ilk basta,yanda ve yazilarin altinda kisa cizgi.
bir sorun olur mu ? daha iyi nasil yerlestirebilirim ?
yorumlarinizi ve tafsiyelerinizi alabilirmiyim .
Yerlesimim nasil ?
2
●350
- 28-06-2010, 12:30:34Üyeliği durduruldu
- 28-06-2010, 18:56:22Üyeliği durdurulduYazıların sonlarına da 250x250 koyarsan iyi olur
- 28-06-2010, 22:06:43Üyeliği durduruldu250x250 Koydum daha guzel gorundu tesekkur ederim bugun 42 tik almistim umarim dahada artar boyle =)