Merhaba,
Hollandaca,saglik uzerine bir blogum var.
buna bugun adsense koydum.
http://behandeling.blogspot.com/ Reklam yerlesimleri nasil suan 3 adet reklam koydum ilk basta,yanda ve yazilarin altinda kisa cizgi.
bir sorun olur mu ? daha iyi nasil yerlestirebilirim ?
yorumlarinizi ve tafsiyelerinizi alabilirmiyim .