Merhaba,

Hollandaca,saglik uzerine bir blogum var.
buna bugun adsense koydum. http://behandeling.blogspot.com/ Reklam yerlesimleri nasil suan 3 adet reklam koydum ilk basta,yanda ve yazilarin altinda kisa cizgi.

bir sorun olur mu ? daha iyi nasil yerlestirebilirim ?

yorumlarinizi ve tafsiyelerinizi alabilirmiyim .