• 11-09-2009, 02:36:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    5.058 gösterim 71 tıklama 1.96 verio
  • 11-09-2009, 02:49:17
    #11
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beterin beteri var kötü dersek olmaz çünkü daha düşük kazananlar var ama yüksekte değil.
    kötünün iyisi ama yinede iyinin kötüsü olması daha iyi sanırım

    oKraLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.058 gösterim 71 tıklama 1.96 verio
  • 11-09-2009, 04:25:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Görüntülenme Sayısına Göre Tık Bence Çok İyi.

    Benimki de;
    Gösterim=16,767
    Tıklama=70
    Kazanç=2,65$
  • 11-09-2009, 05:33:24
    #13
    benımkıde
    Sayfa gösterimleri: 3.589
    tıklama: 42
    mangır: 1,45 $
    ramazan tıklama oranın iyi ama para az gibi
  • 11-09-2009, 13:16:02
    #14
    RedFoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benımkıde
    Sayfa gösterimleri: 3.589
    tıklama: 42
    mangır: 1,45 $
    ramazan tıklama oranın iyi ama para az gibi
    evet levent tıklama oranı iyi ama verdiği para az
  • 11-09-2009, 13:36:12
    #15
    ingilizce içerikli sitemde: 2 tık, 0,50$ kazanç
    Türkçe içerikli sitemde: 3 tık, 0,00$ kazanç

    Adsense Türklerle dalga geçiyor
  • 11-09-2009, 13:42:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    iyi bence 10000 gösterim 100 tık 2.5 alıyorum ben
  • 11-09-2009, 14:30:09
    #17
    Forumsa çok normal.
    Forumlar kazandırmaz
  • 11-09-2009, 15:45:22
    #18
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce içerikli sitemde: 2 tık, 0,50$ kazanç
    Türkçe içerikli sitemde: 3 tık, 0,00$ kazanç

    Adsense Türklerle dalga geçiyor
    Aynen öyle hocam.

    egitimsartt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi bence 10000 gösterim 100 tık 2.5 alıyorum ben
    kötünün iyisi bizimki

    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumsa çok normal.
    Forumlar kazandırmaz
    Forum değil hocam.