Konu
1.705 gösterim 70 tık?
11-09-2009, 02:49:17
#11
Mf.Rub
Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beterin beteri var kötü dersek olmaz çünkü daha düşük kazananlar var ama yüksekte değil.
kötünün iyisi ama yinede iyinin kötüsü olması daha iyi sanırım
oKraLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5.058 gösterim 71 tıklama 1.96 verio