Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beterin beteri var kötü dersek olmaz çünkü daha düşük kazananlar var ama yüksekte değil.
kötünün iyisi ama yinede iyinin kötüsü olması daha iyi sanırım

oKraLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5.058 gösterim 71 tıklama 1.96 verio