Sağolasın hocam bilgi için Allah Korusun başımıza senin gibi bir hesap banı filan gelse yaparız.Paylaşmaktan zarar gelmez hocam..
Arkadaşlar burada gordugum kadarıyla bi tartışma ortaı ağır ağır hazırlanıyor.Lütfen tartışmayın derim..
Edit: "memishoca" hocam yazdığınız yorumu editlemelisiniz!
Adsensede doğa üstü olaylar :)
20
●2.095
- 04-09-2009, 15:06:14Sen yenisin galiba.Seçtiğin kelimelere dikkat etmeyi öğrenmelisin.memishoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2009, 16:29:37Ayın ilk günleri için diyorum. Bu zamanda banlansan bi etkisi olmaz. Çünkü ayın 15ine kadar değişiklik yaptığın için o ay zaten ödemeyi alıyosun. Ben sana 6 ay beklet demiyorum.saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşbankasını bilmiyorum. Ben vakıfbankta denedim oldu.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banı yersen googleden gözlerin fal taşı gibi açılır