• 03-09-2009, 11:45:11
    #10
    Arkadaşlar ben diyeceğimi dedim. Hergün onlarca adsenseden nasıl daha fazla kazanıcaz konularının açıldığı kategoride bence en az 3-5 gün için denenmeye değer bir yöntem. Ayın 15ine kadar ödeme beklettiğinizde kaybedeceğiniz bir durumda olmuyor. Adsensede çoğu atı alan üsküdarı geçiyor siz eşekle yerinizde sayıyosunuz. Denemek size kalmış.
  • 03-09-2009, 11:45:38
    #11
    Denemekten bir zarar gelmez
  • 03-09-2009, 11:57:30
    #12
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende internette biraz araştırdım ve elimdeki bankomat kartının ön yüzündeki 16 haneli rakamı girerekte aynı hesaba para alabileceğimi öğrendim. Hemen o 16 haneli rakamı girdim ve bu sabah test ödemesi gelmişti. Hesaba girerek yine aynı banka hesabına ödeme alabilecek şekli oluşturdum
    bankamatik kartının ön yüzündeki 16 rakamı girince oluyor mu?bunu hiç duymamıştım ben,işe yarıyorsa bende deneyeyim bi benim hesaba ödeme geldigi halde,ödeme başarısız yazıyor panelde ve tabiki hesabı onaylayamıyorum.içerideki para 2-3 aydır bekletiliyor yani ödemeyi dondurdum duruyor öyle
  • 03-09-2009, 11:57:50
    #13
    Bana göre çok mantıksız bir olay ama deneyip böyle daha iyi kazanıyorum diyenlerede bir sözüm olamaz.Yalnız şunu gördümki adsenseyi çözmek için harcanan zamanın yarısını sitelerimize ayırsak eminim ödeme bekletmeye falan gerek kalmayacak.
  • 03-09-2009, 12:05:25
    #14
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre çok mantıksız bir olay ama deneyip böyle daha iyi kazanıyorum diyenlerede bir sözüm olamaz.Yalnız şunu gördümki adsenseyi çözmek için harcanan zamanın yarısını sitelerimize ayırsak eminim ödeme bekletmeye falan gerek kalmayacak.
    Ödeme bekletme gibi bir niyetim yok zaten. Bu 50. yazışım. Banka hesabına ödeme gelmedi ve eft başarısız dedi o yüzden otomatik ödeme bekletme oluştu.
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankamatik kartının ön yüzündeki 16 rakamı girince oluyor mu?bunu hiç duymamıştım ben,işe yarıyorsa bende deneyeyim bi benim hesaba ödeme geldigi halde,ödeme başarısız yazıyor panelde ve tabiki hesabı onaylayamıyorum.içerideki para 2-3 aydır bekletiliyor yani ödemeyi dondurdum duruyor öyle
    Evet oluyor. Bende çözüm ararken adsense yardım grubunda birinin bu şekilde ödeme aldığını gördüm. Son çare olarak denedim ve test ödemesi sorunsuz ve son derece hızlı şekilde hesabıma geçti.

    Ayrıca bu şekilde aynı banka hesabına adsenseden havadan 1,5 tl alabilirsin
  • 04-09-2009, 11:33:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemekten bir zarar gelmez
    gelir banı yersen googleden gözlerin fal taşı gibi açılır
  • 04-09-2009, 13:39:23
    #16
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme bekletme gibi bir niyetim yok zaten. Bu 50. yazışım. Banka hesabına ödeme gelmedi ve eft başarısız dedi o yüzden otomatik ödeme bekletme oluştu.
    Evet oluyor. Bende çözüm ararken adsense yardım grubunda birinin bu şekilde ödeme aldığını gördüm. Son çare olarak denedim ve test ödemesi sorunsuz ve son derece hızlı şekilde hesabıma geçti.
    Ayrıca bu şekilde aynı banka hesabına adsenseden havadan 1,5 tl alabilirsin
    denedim ama olmadı.bu iş bankası hesabıma neden ödeme yapmıyor bi adsense anlamadım gitti valla
  • 04-09-2009, 14:07:58
    #17
    %20 mi
    hesapta 100 dolar varsa 120 dolar mı oluyor yoksa gunluk kazancın 1 dolarsa 20 centmi artış oluyor
  • 04-09-2009, 14:49:14
    #18
    yok devenin bale papucu