Adsense Kazancım nasıl?
26
●1.876
- 08-08-2009, 18:04:25hahahha valla mükemmel dün onaylan bugun gümlesinMutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM atsana bakayim bi yerleşimine sitenin
- 08-08-2009, 18:08:05msn nickime yazdım arkadaşlar saolsun banlatıcaklar.. en iyisi msn'den siliyim ve söliyim tıklamasınlar..
Sayfa To Çok yüksek ban yiyebilirsin 70 gösterime ben 1 tık alamıyorum bazen ilginc

%12 de tırsıyorum ben
PM atsana bakayim bi yerleşimine sitenin