Adsense Kazancım nasıl? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense Kazancım nasıl?
26
●
1.876
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Adsense Kazancım nasıl?
1
2
3
10-08-2009, 13:32:08
#19
RumuzTR
ASiCi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mutlubiter.com
200 gösterime bile 1 tık almaz normal koşullarda
katılıyorum.
not : bu çocuk 15 yaşındaymş
10-08-2009, 19:02:09
#20
goodwin
Üyeliği durduruldu
onaylanan siteye bak ula google !
10-08-2009, 19:13:07
#21
kaatirci
Üyeliği durduruldu
1 ay sonra konu açaçak durduk yere banlandım diye.1 sayfalık siteye koymuş google reklamını , hitler msnden geliyor.Gelecek aya çıkmaz o hesap.
10-08-2009, 19:14:06
#22
Mutlubiter
kaatirci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 ay sonra konu açaçak durduk yere banlandım diye.1 sayfalık siteye koymuş google reklamını , hitler msnden geliyor.Gelecek aya çıkmaz o hesap.
İyide Bu Site İle Başvurmadım ki. google'dan bi site bulup başvurdm
10-08-2009, 19:19:02
#23
ruvec
arkadaşlarına söyle tıklamasınlar yoksa banlanma ihtimalin çok yüksek.
10-08-2009, 19:21:38
#24
Mutlubiter
ruvec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlarına söyle tıklamasınlar yoksa banlanma ihtimalin çok yüksek.
2 gün oldu konuyu açalı
10-08-2009, 19:24:01
#25
aven
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bumu yani bu siteye nasıl üyelik veriyor bu google ya bize vermez a
10-08-2009, 19:25:54
#26
ShareTR
maşallah. Allah uzun ömür versin ne diyim
10-08-2009, 19:34:42
#27
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bu ban olayı biraz saçma değilmi misal ben gıcık olduğum bi adamın sitesinde paso tık atıp onun banlanmasını sağlarsam adamın suçu ne ?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler