• 08-08-2009, 18:25:01
    #10
    Arkadaşlarına söyle tıklamasınlar. Yoksa geleceğin kötü:P
  • 08-08-2009, 18:26:28
    #11
    Sonra google neden Türk Yayıncıları sevmiyor diyoruz

    Mutlubiter ; Reklam, gerekli kişiye/kitleye ulaştığında, amaca yönelik çalışmış olur. Sen MSN iletine yazarsan "Arkadaşlar hopppa girin tıklayın, para kazancam heryere tıklayın" diye tıklayan adam amacına ulaşmıyorsa "Bu nasıl reklam yayınlama zihniyetidir" diye sormazlarmı?

    Sen İletini sil sakin sakin bekle bakalım reklamları gerekli kişilere gösterip ulaştırabilecekmisin. Bu yolda bu şekilde kazanabilirsin.
  • 08-08-2009, 18:28:15
    #12
    MCProf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra google neden Türk Yayıncıları sevmiyor diyoruz
    Mutlubiter ; Reklam, gerekli kişiye/kitleye ulaştığında, amaca yönelik çalışmış olur. Sen MSN iletine yazarsan "Arkadaşlar hopppa girin tıklayın, para kazancam heryere tıklayın" diye tıklayan adam amacına ulaşmıyorsa "Bu nasıl reklam yayınlama zihniyetidir" diye sormazlarmı?
    Sen İletini sil sakin sakin bekle bakalım reklamları gerekli kişilere gösterip ulaştırabilecekmisin. Bu yolda bu şekilde kazanabilirsin.

    Tamam,Teşekkürler Bilgiler için.
  • 08-08-2009, 18:32:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mutlubiter.com

    200 gösterime bile 1 tık almaz normal koşullarda
  • 08-08-2009, 18:35:29
    #14
    %12 to yla tırsmaya gerek yok. aylardır %25 hiçbir sorun yaşamıyorum.
    [COLOR=#000000 ! important]xLDen>tr GoogleC
    [COLOR=#000000 ! important]Benim[/COLOR]
    [/COLOR]
  • 08-08-2009, 18:40:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Valla tık başı süper vermiş diğer konuda arkadaşalr gerekli yorumu yapmış
  • 08-08-2009, 18:50:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sayfo to göstermek adsense kuralarınca yasak.
  • 08-08-2009, 19:21:56
    #17
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa to ne oluyor ? - - adsense daha dün onaylandım da.. :

    biz 3 aydan beri ugrasıyoruz hala tık yok onaylamadı adsense.
    KOlay gelsin..
  • 09-08-2009, 12:06:40
    #18
    gösterime göre tık çok fazla. kesin banlanırsın. hesap boşa gitmesin.