• 20-08-2023, 14:35:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    creature1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trafik işini nasıl çözebiliriz..reklammı vermeliyiz
    Benim siteler Adwords den şuan trafik alıyor zaten, siteme girenlerin de tarayıcı geçmişi zengin olduğundan dolayı tıklama başı ücretleri yüksek olacak diye düşünüyorum. Daha birkaç gün oldu, günlük 25 TL oldu 2 sitenin geliri, birisinde daha reklamlar tam aktif olmadı sanırım, ondan gelir yok, diğer kalan 2 sitemde onay aldığında günlük gelir sanırım 100 TL yi rahat geçer. Hitlerin hepsi reklamdan gelmiyor bu arada, yarı yarıya diyebilirim. Birde reklam verince sanki onay alması daha kolay oluyor, çünkü gelen trafiğin kalitesine de bakıyor Google.
  • 20-08-2023, 17:47:05
    #20
    günlük ne kadarlık reklam veriyorsunuz?
  • 20-08-2023, 17:48:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    creature1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlük ne kadarlık reklam veriyorsunuz?
    50-60 tl gidiyor şuan, amacım aslında onay süresini kısaltmak, bu sırada da seo yaparak sitelerin organik trafiğini yükseltiyorum.
  • 20-08-2023, 17:51:56
    #22
    Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50-60 tl gidiyor şuan, amacım aslında onay süresini kısaltmak, bu sırada da seo yaparak sitelerin organik trafiğini yükseltiyorum.
    tbm kaç belirliyorsunuz hocam..ayrıca türkçe mi siteniz..1 site için ortalama kaç tl reklama harcıyorsunuz kaç gün sürüyor..
  • 20-08-2023, 18:15:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    creature1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tbm kaç belirliyorsunuz hocam..ayrıca türkçe mi siteniz..1 site için ortalama kaç tl reklama harcıyorsunuz kaç gün sürüyor..
    Tbm: 0.30 - 0.60 Krş değişiyor.
    Siteler: Türkçe (Şuan ingilizce bir site için aynı şekilde deneme yapıyorum, ABD trafiği çekicem, reklamını daha az önce oluşturdum, onay sürecinde şuan)
    1 site için genelde 30 TL harcamaya çalışıyorum, birçok sayfaya reklam hiti göndermeye çalışıyorum, sayfaların otoritesi artması için, sayfada kalma süresini uzatmaya çalışıyorum genelde, reklam aldığım sayfalarda ki içeriklerim çok kaliteli oluyor, ben daha çok firmaların gireceği, sektörel siteler üzerinde çalışıyorum. O tür sitelere girenler genelde zengin tabakadan olduğundan, tarayıcı çerezleri de değerli oluyor, siteye bu şekilde google'a para kazandıracak kitle girdiği zaman da haliyle site google algoritması gözünden değerli bir yayıncı olarak görülüyor ve onay veriyor. Yoksa genel blog sitesi açıcam onay alıcam diye çırpınıp dururuz.

    Ne kadar süre reklam verilir; Onay alana kadar verebilirsiniz, ben genelde onay aldıktan sonra da 1 ay felan devam ediyorum, adsense'den gelen parayı adwords'e geri veriyorum. Bu sırada zaten site oturmuş oluyor, ondan sonra reklamı kesiyorum, gemi kendi kendine okyanusta yoluna devam ediyor