trafik işini nasıl çözebiliriz..reklammı vermeliyiz
Benim siteler Adwords den şuan trafik alıyor zaten, siteme girenlerin de tarayıcı geçmişi zengin olduğundan dolayı tıklama başı ücretleri yüksek olacak diye düşünüyorum. Daha birkaç gün oldu, günlük 25 TL oldu 2 sitenin geliri, birisinde daha reklamlar tam aktif olmadı sanırım, ondan gelir yok, diğer kalan 2 sitemde onay aldığında günlük gelir sanırım 100 TL yi rahat geçer. Hitlerin hepsi reklamdan gelmiyor bu arada, yarı yarıya diyebilirim. Birde reklam verince sanki onay alması daha kolay oluyor, çünkü gelen trafiğin kalitesine de bakıyor Google.