• 11-02-2009, 23:19:05
    #1


    Meraba..

    Sorum Şu..Siteye Reklam kodunu ekleyince..Hem İlk açılan konunun altında çıkıyor reklam..hemde ondan sonra yazılan bütün mesajların altında..Ben Sadece açılan konunun altında göstermek istiyorum reklamı..Resimdeki gibi..Ne yapaBilirim
  • 11-02-2009, 23:21:29
    #2
    kodları eklediğiniz yer yanlış.kodların olduğu satırları buraya koyarsanız yardımcı olabilirim.

    ayrıca yazının tamamını bold yazmak ban sebebi haberiniz olsun.
  • 11-02-2009, 23:25:33
    #3
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodları eklediğiniz yer yanlış.kodların olduğu satırları buraya koyarsanız yardımcı olabilirim.
    ayrıca yazının tamamını bold yazmak ban sebebi haberiniz olsun.
    Postbit Bölümünde bunun altına ekledım..:S

    <!-- / attachments -->  
            </if>  
      
            <if condition="$post['signature']">  
    
            <!-- sig -->
    Yazıyı Bilmiyordum..Bundan sonra olmaz..:$
  • 11-02-2009, 23:27:11
    #4
    postbit_legacy

    message kelimesini bulun. onun üstüne eklermisiniz bi bende öyle
  • 11-02-2009, 23:27:28
    #5
    https://www.r10.net/vbulletin/199785-...a-adsense.html

    benzer konu yukarıdaki linkte mevcut.
  • 11-02-2009, 23:49:47
    #6
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/199785-...a-adsense.html
    benzer konu yukarıdaki linkte mevcut.
    TeşekkürLer..Çok SaqoLun..