
Meraba..
Sorum Şu..Siteye Reklam kodunu ekleyince..Hem İlk açılan konunun altında çıkıyor reklam..hemde ondan sonra yazılan bütün mesajların altında..Ben Sadece açılan konunun altında göstermek istiyorum reklamı..Resimdeki gibi..Ne yapaBilirim
5
●450
<!-- / attachments -->
</if>
<if condition="$post['signature']">
<!-- sig -->Yazıyı Bilmiyordum..Bundan sonra olmaz..:$