Meraba..

Sorum Şu..Siteye Reklam kodunu ekleyince..Hem İlk açılan konunun altında çıkıyor reklam..hemde ondan sonra yazılan bütün mesajların altında..Ben Sadece açılan konunun altında göstermek istiyorum reklamı..Resimdeki gibi..Ne yapaBilirim