Konu
-Yardım-Adsense KuruLumu Hakkında:S
11-02-2009, 23:19:05
#1
ZaReJ
Meraba..
Sorum Şu..Siteye Reklam kodunu ekleyince..Hem İlk açılan konunun altında çıkıyor reklam..hemde ondan sonra yazılan bütün mesajların altında..Ben Sadece açılan konunun altında göstermek istiyorum reklamı..Resimdeki gibi..Ne yapaBilirim