• 19-04-2021, 19:43:04
    #1
    merhabalar hocalarım site adsense başvurusuna gidiyor. bilgi ve deneyimleriniz ile son bir göz atıp yorum yaparsanız sevinirim
    site: link
  • 19-04-2021, 19:46:15
    #2

    Etiket kullanımınız çok yanlış bu tarama bütçesini etkiler. AdSense den önce SEO tarafına yatırım yapmanızı öneririm.
  • 19-04-2021, 19:48:54
    #3
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Etiket kullanımınız çok yanlış bu tarama bütçesini etkiler. AdSense den önce SEO tarafına yatırım yapmanızı öneririm.
    siz söyleyince farkettim, çok fazla etiket kullanımından bahsediyorsunuz değil mi hocam? eğer öyleyse adsense kısmını etkiler mi fazla etiket kullanımı teşekkür ederim
  • 19-04-2021, 20:02:30
    #4
    Temayı demosundaki gibi kullanmanı tavsiye ederim öyle daha güzel duruyor. Bir zamanlar ben de bu temayı 1 sene kullanmıştım.
  • 25-04-2021, 14:08:29
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bol şans hocam Bu Arada bu kadar içeriği kısa bir sürede nasıl yazdınız?
    İngilizceniz mi çok iyi yoksa translate mi 😁
  • 25-04-2021, 19:30:16
    #6
    hbarris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol şans hocam Bu Arada bu kadar içeriği kısa bir sürede nasıl yazdınız?
    İngilizceniz mi çok iyi yoksa translate mi 😁
    hocam gönül isterdi ki kendim yazdım diye şov yapayım içerikleri translate ile hazırlayıp üzerinden kendim geçiyorum, tüm içerikleri 100% özgün ve yoast seoda tam çekecek şekilde hazırlıyorum. sitede tek editör var gibi dursa da 3 koldan hazırlıyoruz içerikleri aramızda akademik düzeyde ingilizce bilen de var. Ah bi de bazı sıkıntılar çıkmasa ikinci haftada 200 içeriğe tamamlama hedefimiz vardı :/
  • 25-04-2021, 20:34:45
    #7
    Anladım hocam Ben de B1-B2 arası bir seviyedeyim. Kendim de bir İngilizce içerikli site sahibiyim, günde 2 içerik girmem nereden baksam 2 saatimi alıyor en az ondan dolayı sormuştum
    Bol şans inşallah güzel yerlere gelirsiniz
    edit--ki ben 2 ayda 200 içeriğe sahip olsam yine efsane olur bence 100 içerik bile aşırı sağlam.
  • 25-04-2021, 23:46:32
    #8
    hbarris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam Ben de B1-B2 arası bir seviyedeyim. Kendim de bir İngilizce içerikli site sahibiyim, günde 2 içerik girmem nereden baksam 2 saatimi alıyor en az ondan dolayı sormuştum
    Bol şans inşallah güzel yerlere gelirsiniz
    edit--ki ben 2 ayda 200 içeriğe sahip olsam yine efsane olur bence 100 içerik bile aşırı sağlam.
    çok teşekkür ederim hocam inşallah sizi de en üstte görürüz devamında da bir adsense başarı hikayesi
  • 25-04-2021, 23:53:21
    #9
    İnşallah hocam Adsense'den onayı bekliyoruz. Bakalım..