Anladım hocam

Ben de B1-B2 arası bir seviyedeyim. Kendim de bir İngilizce içerikli site sahibiyim, günde 2 içerik girmem nereden baksam 2 saatimi alıyor en az ondan dolayı sormuştum

Bol şans inşallah güzel yerlere gelirsiniz

edit--ki ben 2 ayda 200 içeriğe sahip olsam yine efsane olur

bence 100 içerik bile aşırı sağlam.
çok teşekkür ederim hocam inşallah sizi de en üstte görürüz devamında da bir adsense başarı hikayesi