• 18-12-2020, 18:14:30
    #1
    Merhaba,arkadaşlar fazla ilgilenmediğim bir sitem var adsense onay aldırıp öyle 3-5 kuruş biriksin diye onaya yolladım. ilkinde red geldi tekrar yolladım yine red geldi. Hatta 2. sefer onaya yollamadan 7 adet 150 kelimelik makaleler girdim her şey hazır politika felan ama yine red. geldi.

    site: nerdeyizya*com
  • 18-12-2020, 18:20:40
    #2
    cok bilgili olduğum söylenemez ama defalarca ads aldım site adresini verde bi bakayım belki bi faydam dokunur
  • 18-12-2020, 18:21:33
    #3
    rebeLboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok bilgili olduğum söylenemez ama defalarca ads aldım site adresini verde bi bakayım belki bi faydam dokunur
    verdim zaten
  • 18-12-2020, 18:22:33
    #4
    aynen bi an dalgınlık
  • 18-12-2020, 18:24:13
    #5
    anamenü sayfanızda bir sıkıntı var
  • 18-12-2020, 18:27:55
    #6
    iceriğini beyenmemiş olabilir az bulmuş gibi geldi bana
  • 18-12-2020, 18:30:06
    #7
    Byzaf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anamenü sayfanızda bir sıkıntı var
    fark ettim hocam düzeltiyorum

    rebeLboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iceriğini beyenmemiş gibi az bulmuş gibi geldi bana
    10 adet daha ekliycem bugün
  • 18-12-2020, 18:31:49
    #8
    birde bu sosyal paylaşım butonlarını bence simdilik kaldrsan daha iyi olur, yada azaltabilirsin
  • 18-12-2020, 22:24:38
    #9
    İçeriğiniz yeterli fakat Tüm kategorileriniz boş gözüküyor o yüzden içerik konusunda hata vermiş , etiketleri silin tüm kategorileri silin , içeriklerinizi genel kateorisi ile eşleştirip gönderin onay vericektir, site haritanızdan kategorileri ve etiketleri silip bir gün botların gelişini takip edip göndermenizi tavsiye ederim .