Merhaba,arkadaşlar fazla ilgilenmediğim bir sitem var adsense onay aldırıp öyle 3-5 kuruş biriksin diye onaya yolladım. ilkinde red geldi tekrar yolladım yine red geldi. Hatta 2. sefer onaya yollamadan 7 adet 150 kelimelik makaleler girdim her şey hazır politika felan ama yine red. geldi.

site: nerdeyizya*com