systemkruger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonumuz Gene Hüsran
10
●402
- 11-09-2020, 09:59:09Üst menü daha iyi ama, seninki footer daydı galiba. İstersen deiştir ama yerinin çok önemli olduğunu düşünmüyorum.X_Blogger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle