X_Blogger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiside ekli onların hocam yeri önemlimi? Yani sidebar da cookie eklentisinde yada bir başka yerde olması
Üst menü daha iyi ama, seninki footer daydı galiba. İstersen deiştir ama yerinin çok önemli olduğunu düşünmüyorum.