• 05-08-2020, 13:21:17
    #1
    Merhaba,
    Sitemi 2.ye adsense onayı için gönderiyorum fakat "sitenizde bazı politika ihlalleri saptandı" diyerek red cevabı alıyorum.
    Sitemde eksik olan nedir? Site Adresi
  • 05-08-2020, 13:25:19
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Gördüğüm kadarıyla 10 tane bile yazı yok hocam... Bu şekilde kabul edilmez.
  • 05-08-2020, 13:25:46
    #3
    açılır menüyü pek sevmiyor kendisi diye biliyorum.
  • 05-08-2020, 13:28:08
    #4
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm kadarıyla 10 tane bile yazı yok hocam... Bu şekilde kabul edilmez.
    Haklisiniz 14 adet yazım var ama hepsi özgün
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açılır menüyü pek sevmiyor kendisi diye biliyorum.
    ben bu şekilde kullanıcıların daha çok memnun olacağını düşünmüştüm kaldiriyim o zaman
  • 05-08-2020, 13:30:14
    #5
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğüm kadarıyla 10 tane bile yazı yok hocam... Bu şekilde kabul edilmez.
    Hocam peki tek eksik bu mu başka eksikleri gözünüze çarptı mi
  • 05-08-2020, 13:30:47
    #6
    Tasarıma bence çok dokunmayın. Sorun yok gibi.

    Ancak özgün yazı sayısını +30-50'lere çıkarın. Kolay gelsin.
  • 05-08-2020, 13:40:00
    #7
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarıma bence çok dokunmayın. Sorun yok gibi.

    Ancak özgün yazı sayısını +30-50'lere çıkarın. Kolay gelsin.
    Teşekkür ederim çok sağ olun
  • 05-08-2020, 14:59:18
    #8
    Teşekkür ederim
  • 05-08-2020, 18:01:41
    #9
    Teşekkür ederim