Gördüğüm kadarıyla 10 tane bile yazı yok hocam... Bu şekilde kabul edilmez.
Haklisiniz 14 adet yazım var ama hepsi özgün
açılır menüyü pek sevmiyor kendisi diye biliyorum.

ben bu şekilde kullanıcıların daha çok memnun olacağını düşünmüştüm kaldiriyim o zaman