Adsense iyice sapıttın :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense iyice sapıttın :)
17
●
870
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Adsense iyice sapıttın :)
1
2
09-12-2018, 17:53:03
#1
Robinhood34
Artık Adsense Kazanmayalım diye herşeyi yapıyor sanırım yada bilmediğim birşey var
09-12-2018, 17:53:54
#2
Ucube
TBM 0 xnfjdkdksk
09-12-2018, 17:54:07
#3
Kilic
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bağlantı reklamı olabilir, içi boş çıkıyor bazen veya tıklamıyorlar.
09-12-2018, 17:56:01
#4
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TBM 0 😂😂😂 Sana zırnık koklatamam diyor resmen bu kadar da pinti olunmaz Adsense abi 😁
09-12-2018, 17:56:19
#5
fatii
igtr.net
😂😂😂 siz iyisiniz adsensede şuan kesinleşmiş ücretim -15 tl 😂😂 ben adsenseye borçlanmışım😂
09-12-2018, 18:05:16
#6
Gltekin
Veriler az (1 tık) olduğu için adsense sapıttı demek biraz abarttı. Ayrıca bu tarz durumlar her zaman olmaktadır. Yeni bir durum değil
09-12-2018, 18:07:13
#7
Robinhood34
Gltekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Veriler az (1 tık) olduğu için adsense sapıttı demek biraz abarttı. Ayrıca bu tarz durumlar her zaman olmaktadır. Yeni bir durum değil
Siteye Giriş arttıgına 1 tıkımı geri verecekmi hakkımı helal etmiyorum
)))abxvxcvavxvvxxv
09-12-2018, 18:17:46
#8
ErginYilmaz
Normal bir durum.
09-12-2018, 18:24:40
#9
Robinhood34
ErginYilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normal bir durum.
Nasıl Yani Normal bir durum ??
1 tık daha geldı bu ısı bırakalaım emegımıze yazık valla
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler