Konu
Adsense iyice sapıttın :)
09-12-2018, 18:07:13
#7
Robinhood34
Gltekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Veriler az (1 tık) olduğu için adsense sapıttı demek biraz abarttı. Ayrıca bu tarz durumlar her zaman olmaktadır. Yeni bir durum değil
Siteye Giriş arttıgına 1 tıkımı geri verecekmi hakkımı helal etmiyorum
)))abxvxcvavxvvxxv