• 30-09-2018, 16:00:27
    #1
    Merhaba şimdi bir blog açsam 0 bloggerdan. ona .com domain bağlasam, elimde olan adsense hesabından da siteye reklam eklesem bir sıkıntı olur mu?
  • 30-09-2018, 16:01:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olmaz hocam. Birden fazla sitede kullanabilirsiniz Adsenseyi.
  • 30-09-2018, 16:03:46
    #3
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz hocam. Birden fazla sitede kullanabilirsiniz Adsenseyi.
    şu 6 aydan sonra adsense butonu açılıyor ya bloggerda o yüzden sordum. başka sitelerde kullandım zaten biliyorum da. bloggerda bi teyit edeyim dedim.