ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz hocam. Birden fazla sitede kullanabilirsiniz Adsenseyi.
şu 6 aydan sonra adsense butonu açılıyor ya bloggerda o yüzden sordum. başka sitelerde kullandım zaten biliyorum da. bloggerda bi teyit edeyim dedim.