• 07-09-2018, 01:59:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Yaklaşık 3 yıllık bir sitem var. Site ana konusu teknoloji vs . Yaklaşık 1 yıldır adsense reklamı alıyorum ama ücretler çok düşük. Rica etsem yorum yapar mısınız? Reklam gelirlerini arttırmak için ne yapabilirim?

    Şimdiden teşekkür ederim

  • 07-09-2018, 02:02:10
    #2
    Şükredin hocam tbm'leriniz süper 50 60 tıka bu kazançları alamayanlar var fakat gösterime göre tıklama az. Reklam yerleşimini gözden geçirin
  • 07-09-2018, 02:06:46
    #3
    tbm çok iyi ama acilen reklam yerleşimi yaptırmanız lazım tık sayısı çok az o gösterimlere göre