Merhaba arkadaşlar

Yaklaşık 3 yıllık bir sitem var. Site ana konusu teknoloji vs . Yaklaşık 1 yıldır adsense reklamı alıyorum ama ücretler çok düşük. Rica etsem yorum yapar mısınız? Reklam gelirlerini arttırmak için ne yapabilirim?

Şimdiden teşekkür ederim