Anlamadım gitti - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anlamadım gitti
1
●
584
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Anlamadım gitti
07-05-2015, 19:23:35
#1
MelihCan
2 hafta önce adsense'ye başvurdum ve ertesi gün ilk onayı geçtim. Reklam birimleri oluşturdum ve siteme ekledim.
10 gün durdu fakat olumlu olumsuz hiç bir şey olmadı en sonunda siteyi sattım ve başvuruyu farklı bir adresle yaptım.
4 gün oldu ikinci onay gelmedi aynı hesaptayım. Sizce sorun nedir?
18-08-2015, 12:35:35
#2
tugay_10
🚀 Network Sahibi SEO ✔
Reklam kodları sitenizde beyaz olarak mı gözüküyor?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler