2 hafta önce adsense'ye başvurdum ve ertesi gün ilk onayı geçtim. Reklam birimleri oluşturdum ve siteme ekledim.
10 gün durdu fakat olumlu olumsuz hiç bir şey olmadı en sonunda siteyi sattım ve başvuruyu farklı bir adresle yaptım.
4 gün oldu ikinci onay gelmedi aynı hesaptayım. Sizce sorun nedir?