• 03-01-2015, 14:28:19
    #1
    arkadaşlar blogger üzerinden açtığım adsense hesabımı kendi .com uzantılı websitemde kullanmak istediğimi bildirdim kodları veriyor reklamlar cıkmadı 1 hafta geçti üzerinden adsense politikasına aykırı hiç birşey yok websitemde neden acaba?
  • 03-01-2015, 19:13:18
    #2
    yorum yok mu arkadaşlar?
  • 03-01-2015, 19:17:22
    #3
    Başvuru yapıp kodları sitene eklediysen beklemekten başka bir çare yok. Barındırılmış hesaptan yapılan başvuruların cevaplanması biraz daha uzun sürüyor.
  • 03-01-2015, 23:26:44
    #4
    teşekkürler hocam