arkadaşlar blogger üzerinden açtığım adsense hesabımı kendi .com uzantılı websitemde kullanmak istediğimi bildirdim kodları veriyor reklamlar cıkmadı 1 hafta geçti üzerinden adsense politikasına aykırı hiç birşey yok websitemde neden acaba?
Başvuru yapıp kodları sitene eklediysen beklemekten başka bir çare yok. Barındırılmış hesaptan yapılan başvuruların cevaplanması biraz daha uzun sürüyor.