arkadaşlar blogger üzerinden açtığım adsense hesabımı kendi .com uzantılı websitemde kullanmak istediğimi bildirdim kodları veriyor reklamlar cıkmadı 1 hafta geçti üzerinden adsense politikasına aykırı hiç birşey yok websitemde neden acaba?