Merhaba arkadaşlar,
Sizlere bir sorum olucak adsense kullanıyorum ve reklam yerleşimini New adman eklentisinden yapıyorum. Sorum ise aynı sayfada 336x280 reklam birimini makalemizde 2 kere kullanmamız da sorun olurmu .
Adsense Reklam Yerleşimi
7
●640
- 10-04-2014, 18:02:09peki hocam sizce hangi eklentiyi kullanmalıyım adsense için wordpressteHatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2014, 18:05:32Üyeliği durdurulduAçıkçası eklenti kurmanıza bile gerek yok, tema dosyalarından istediğiniz her yere reklam ekleyebilirsiniz, hem boşuna sorgu yapmamış olursunuz hem de eklentilerin muhtemel güvenlik açığından kurtulmuş olursunuz.ByEmrah35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2014, 11:28:43Eklenti KulanabilirsinByEmrah35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://wordpress.org/plugins/adman/
Veya
Single.php Editleyerek Yada İlgili Konu Gösterim Şablonunu Edityeyerek
solda <div style="overflow: hidden; width: 336px; height: 280px; float: left;"> adsense kodu </div> sağda <div style="overflow: hidden; width: 336px; height: 280px; float: right;"> adsense kodu </div>
- 21-04-2014, 18:30:19Wordpress sisteminde en sorun çıkartan eklentilerdir. Bir eklenti site büyüdüğünde nelere yol açıyor bizzat denedim. Seo ve sitemaptan başka eklenti kullanmayın derim. Bu reklam yerleşimleri çok basit. Size önerim birine yaptırın. Bir kod eklemek yerine bir eklenti kullanmak hatadır.