Merhaba arkadaşlar,

Sizlere bir sorum olucak adsense kullanıyorum ve reklam yerleşimini New adman eklentisinden yapıyorum. Sorum ise aynı sayfada 336x280 reklam birimini makalemizde 2 kere kullanmamız da sorun olurmu .