Yedin Beni Adsense!!!
25
●2.372
- 10-12-2013, 20:36:50Hocam pm attım yardımcı olursanız çok sevinirim. Çok teşekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:36:50 -->-> Daha önceki mesaj 20:21:37 --
pm attım hocamController81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-12-2013, 20:41:15Başvuru yaparken sitenize 1 reklam koyun oda konudan uzak ve sitenin en üstünde bir yerde olsun veya sağ kenarda bir yer olsun ama reklamın üstünde sosyal medya falan olmasın o zaman tekrar değerleme isteyin. Yeğenimde alamıyordu bu şekilde yaptık siteye 1 reklam koyduk ve 3-4 gün bekledik onaylandı.