• 10-12-2013, 14:08:07
    #10
    Yok yok yok! her gün siteye özgün makale eklememden tutun, daha bir sürü düzenlemelerime rağmen adsense yine yine kabul etmedi! Sorun nerdedir ne eksiği var ne yanlışı var anlamadım gitti ya! 6 aydır böyle uğraşıyorum. Bu işten anlayan biri varsa hayrına yardımcı olursa çok mutlu olurum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:08:07 -->-> Daha önceki mesaj 13:17:30 --

    Makmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defalarca başvurdum ama yok yok! Her seferinde politikalara uygun değildir deniyor! Yazdığım onca özgün makalelere yazık. Sorun nedir bahaneleri ne anlamadım gitti
    Yardımcı olabilecek biri olursa çok sevinirim.
  • 10-12-2013, 14:23:03
    #11
    merhaba site hitiniz nedir. 1k yı görmeden asla başvuru yapmayın. hit için sosyal medya desteğini arkanıza alın, sitede kalma süresini arttırmak için ilgi çekici yazı linklerini sosyal medyada paylaşın.
  • 10-12-2013, 14:31:49
    #12
    Hocam henüz 1 k yı görmedi site ama, arkadaşın sitesi en fazla 400 hit alıyor ona pat diye verildi adsense. Ama benim site için Google politikalarıyla uyumlu değil deyip duruyor. Yazık oldu emeklerime.
  • 10-12-2013, 14:46:46
    #13
    blogger açtım aynı gün basvurdum onaylanmadi

    2 gün sonra tekrar basvurdum yine onaylanmadi 10 gün oldu basvurdum bakalım nolcak
  • 10-12-2013, 17:44:49
    #14
    Aynı dertten bende müzdaribim siteme günlük 4k kişi giriyor ama yinede onay vermiyor. Ondan önce aynı tema aynı site içeriği olan bir arkadaşıma onay verdi ama bana hala vermedi. Bilen biri hayrına bir yardım etsin...
  • 10-12-2013, 18:15:35
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet Google bana da vermedi onayı bende yeni forum sitesi açtım.Arkadaşım dedi başvur belki onaylar.1 haftalık siteye 1. onay 3 saat sonra geldi.Yani Google'ın ne yapacağı belli olmuyor o yüzden vazgeçme sakın.
  • 10-12-2013, 19:04:04
    #16
    Acaba diyorum benim bilmediğim bir hata mı var sitede. Bakıyorum ama anlamıyorum ki. Kime göstersem herkes farklı bir şey söylüyor. Ama hangisi doğru hangisi yanlış bilemiyorum işte.
  • 10-12-2013, 19:10:11
    #17
    Makmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba diyorum benim bilmediğim bir hata mı var sitede. Bakıyorum ama anlamıyorum ki. Kime göstersem herkes farklı bir şey söylüyor. Ama hangisi doğru hangisi yanlış bilemiyorum işte.
    adsense başvurunuzun ikinci aşamasında reklam yerleşimi istendikten sonra sonuç olarak red cevabı alacaksınız, bu reklam kodlarını kaldırmadan tekrar başvuru yapın hocam.
  • 10-12-2013, 19:41:04
    #18
    Makmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba diyorum benim bilmediğim bir hata mı var sitede. Bakıyorum ama anlamıyorum ki. Kime göstersem herkes farklı bir şey söylüyor. Ama hangisi doğru hangisi yanlış bilemiyorum işte.
    Site adresiniz nedir hocam? Verin de bir bakalım sitenize. Belki eksik bir şey vardır. Yardımcı oluruz belki.