• 21-07-2013, 22:30:28
    #1
    şimdi ben bi blog açtım kuyumculukla alakalı;

    http://kuyumcuatelyesi.blogspot.com/

    bu blog ile adsense'ye üye olucam. paylaştığım ve bundan sonra paylaşacağım tüm paylaşımlar özgün kendime ait olacak. kaç paylaşımdan sonra başvuru yapmalıyım sizce, ve başka önerileriniz var mı onayı hızlandırmaya yönelik ?
  • 22-07-2013, 16:35:18
    #2
    yoh mu bi yardım edecek arkadaş
  • 22-07-2013, 19:24:37
    #3
    İçeriklerinizi bolca girin hocam, özgün olsun. Konularınıza hit geldikten sonra da başvurunuzu yapabilirsiniz.