şimdi ben bi blog açtım kuyumculukla alakalı;

http://kuyumcuatelyesi.blogspot.com/

bu blog ile adsense'ye üye olucam. paylaştığım ve bundan sonra paylaşacağım tüm paylaşımlar özgün kendime ait olacak. kaç paylaşımdan sonra başvuru yapmalıyım sizce, ve başka önerileriniz var mı onayı hızlandırmaya yönelik ?