phorm la alakasi yok ama kesinlikle bilgisayarindaki bir virus, bir solucan veya gizli bir eklentinin ayariyla ilgilidir.
Inatlasmanin manasi yoktur, once kendinize bakin !
Vatan Computer Profesyonel adsense ihlali.
26
●2.143
- 04-07-2013, 15:44:44ben niye görüyorum sizce phorm dan dolayımı ? komşunun wifisinden giriyorum internetenetkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2013, 15:52:47Arkadaşlar vatanbilgisayardamı çalışıyorsunuz anlamadım ki? herkes el atsında ortaya çıkartalım. Vatan bilgisayarın webmasterları var. Vatan bilgisayar bir kurumsal firma olabilir mesele webmasterlarda. BİLGİSAYARDA HİÇ BİR SORUN OLAMAZ! bunun arkasına sığınmadan, herkes elini taşın altına soksun. kaynak kodundaki imageslerda reklam karesinin (div vb.) X ve altındaki bady'nin resimleri var. Reklam izleme kodları ile alakası yok konumuzun. Her şeyin bilinci ile konuyu açtım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:52:47 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:09 --
<div style="height: 296px; position: fixed; bottom: 0px; right: 250px; z-index: 2147483647; border: 0px none; padding: 0px; margin: 0px;" id="SE_ADLINK_LAY_1372940085166"><div style="width: 336px; height: 280px; border: 0px none; padding: 0px; margin: 0px;"><iframe style="width: 332px; height: 280px;" id="SE_ADFRAME_1372940085166" frameborder="0" scrolling="no"></iframe></div><div style="width: 336px; height: 16px; padding: 0px; margin: 0px; background-color: rgb(204, 204, 204);"> </div><a href="#" style="position: absolute; padding: 0px; margin: 0px; height: 16px; left: 0px; bottom: 0px; background-color: rgb(204, 204, 204); color: rgb(0, 0, 0); z-index: 2147483647; text-decoration: none; cursor: pointer; font-size: 12px; font-family: Arial; font-weight: bold;"><div style="padding:1px;padding-left:5px;padding-right:5px;margin:0px;text-align:center">X <span style="font-weight:normal;">Close</span></div></a></div>
Firefox'un öge incelemesinde ki kodlar. - 04-07-2013, 15:54:44netkoLiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam virüs olsa başka sitelerde neden çıkmıyor anlamadım. - 04-07-2013, 15:58:49aynen hocam tek vatan bilgisayarda sitesinde çıkıyorHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2013, 16:01:06Tamam dediğin gibi yapalım. Reklam iframe ile çekiliyor. (Google fark ettiği anda banlar, iframe yasak - tespit etmesi çok kolay) iFrame içerisine reklam kodları direkt olarak yazılmamış. Anladığım kadarı ile id'si ile kodlar çekiliyor.Alıntı
"SE_ADFRAME_1372940085166"
Bu idye sahip bir değer olmalı bu durumda sayfada. Nerede?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:01:06 -->-> Daha önceki mesaj 15:58:57 --
Yukarıdaki mesajımda bahsettiğim tekniği buradan demo ile inceleyebilirsiniz. ID ile reklamlar çekiliyor, sayfada bir javascriptte o id'ye değer veriyor.
http://classroom.emediate.com/doku.p..._iframes:start - 04-07-2013, 16:08:09Hocam el birliği ile bulalım işte. Firefox un öge incelemesi sonucunu yukarı yazdım. Bir kaç yıldır bu işlerle uğraşmıyorum. Ben reklamı tespit ettim bundan sonrası r10 el birliği ile olur inşallah.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:08:09 -->-> Daha önceki mesaj 16:02:42 --
@Hurda nickli arkadaşında screen'nini gördünüz. Daha da inatlaşmazsınız sanırım...
