Arkadaşlar phorm eklentisini komşudan net çektiğim zamanlar kullanıyordum. Eklenti ile alakası yok. Bunu söyleyeyim; daha önce eklenti yokken gördüm reklamı. 1 aydır bu anı bekliyorum ben. Bilgisayarım aşırı korunaklı. Antivirüs, antilogger , keyscramber, firewall vardır. Bilgisayar son derece sağlıklı. Bu konuda deneyimli arkadaşlar div tagları ile uğraşanlar deşifre edebilir. yukarda verdiğim div tag ve frame ile reklam çıkıyor.
ben niye görüyorum sizce phorm dan dolayımı ? komşunun wifisinden giriyorum internete