• 02-03-2013, 22:44:10
    #1
    Aklıma takılan birkaç soruyu sormak istiyorum. Malum bu ara kazançlar fena değilken ban yemeyelim.

    1) 250*250 konu içerisindeki reklamım yazı ile çok bitişik duruyor? Bu herhangi bir sorun oluşturur mu ? Oluşturursa birkaç pixel sağdan ve aşağıdan boşluk bırakmam için hangi kodu kullanmalıyım?

    2) Konu ortasında 468*60 reklam sorun olur mu? Reklam diye belirtmemiz gerekir mi ?

    3) Facebook beğen eklentisi adsense reklamının hemen bitişiğinde yanlışlıkla reklamlara tıklanabilecek bir yerde, bu sorun yaratır mı?

    Teşekkür ediyorum. =)
  • 03-03-2013, 00:20:22
    #2
    1. ve 2. Sorunuzun cevabı içerik ile karışmıyorsa sorun yok.

    3. Sorunuzun cevabını kendiniz vermişsiz zaten hocam.

    yanlışlıkla reklamlara tıklanabilecek bir yerde
  • 03-03-2013, 00:29:13
    #3
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. ve 2. Sorunuzun cevabı içerik ile karışmıyorsa sorun yok.

    3. Sorunuzun cevabını kendiniz vermişsiz zaten hocam.

    yanlışlıkla reklamlara tıklanabilecek bir yerde
    Gözü doymuyor ya insan oğlunun =) O konuya mudahale ettim hemen.