Aklıma takılan birkaç soruyu sormak istiyorum. Malum bu ara kazançlar fena değilken ban yemeyelim.
1) 250*250 konu içerisindeki reklamım yazı ile çok bitişik duruyor? Bu herhangi bir sorun oluşturur mu ? Oluşturursa birkaç pixel sağdan ve aşağıdan boşluk bırakmam için hangi kodu kullanmalıyım?
2) Konu ortasında 468*60 reklam sorun olur mu? Reklam diye belirtmemiz gerekir mi ?
3) Facebook beğen eklentisi adsense reklamının hemen bitişiğinde yanlışlıkla reklamlara tıklanabilecek bir yerde, bu sorun yaratır mı?
Teşekkür ediyorum. =)
Reklam yerleşimi hakkında
2
●387
- 03-03-2013, 00:29:13Gözü doymuyor ya insan oğlunun =) O konuya mudahale ettim hemen.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle