Aklıma takılan birkaç soruyu sormak istiyorum. Malum bu ara kazançlar fena değilken ban yemeyelim.

1) 250*250 konu içerisindeki reklamım yazı ile çok bitişik duruyor? Bu herhangi bir sorun oluşturur mu ? Oluşturursa birkaç pixel sağdan ve aşağıdan boşluk bırakmam için hangi kodu kullanmalıyım?

2) Konu ortasında 468*60 reklam sorun olur mu? Reklam diye belirtmemiz gerekir mi ?

3) Facebook beğen eklentisi adsense reklamının hemen bitişiğinde yanlışlıkla reklamlara tıklanabilecek bir yerde, bu sorun yaratır mı?

Teşekkür ediyorum. =)