Merhabalar,
Google adsense'den ödeme kazananların ödeme işlemlerinde 'Gelir Beyannamesi' linki bulunuyor. Bu gelir beyannamesinin resmiyeti nedir ? Kazançlardan herhangi bir gelir vergisi vermemiz gerekiyor mu, daimi olarak kazançlardan vergi veren var mı, verilmezse ne oluyor, verildiği taktirde % (yüzde) kaç vergi kesintisi uygulanıyor?
yardımcı olmanız dileğiyle teşekkürler.
Adsense Gelir Beyannamesi
4
●1.264
- 31-10-2012, 19:25:24Türkiye'de adsenseden kazanılan para eğer Google'a hukuki açıdan bir şikayetle problem çıkarırsa Google diyecek ki ben yaptığım ödemenin beyannamesini kişiye veriyorum o vergisini vermiyorsa benim bir sorumluluğum yok. Bu şekilde yırtacak böyle bir dava açılırsa. Google bu herşeyi milyon defa düşünür yanlış yapmaz.
Google da adwords kazançlarının vergisini vermedi yıllarca, 2011'den bu yana veriyor sanırım.