Merhabalar,
Google adsense'den ödeme kazananların ödeme işlemlerinde 'Gelir Beyannamesi' linki bulunuyor. Bu gelir beyannamesinin resmiyeti nedir ? Kazançlardan herhangi bir gelir vergisi vermemiz gerekiyor mu, daimi olarak kazançlardan vergi veren var mı, verilmezse ne oluyor, verildiği taktirde % (yüzde) kaç vergi kesintisi uygulanıyor?
yardımcı olmanız dileğiyle teşekkürler.