• 08-09-2012, 21:36:19
    #73
    ademoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ben 111 $ kazanç görünüyor ama ödeme yap gibi bir buton yok ilk defa ödeme alcamda nasipse.

    bu ödemeyi nasıl alacaz ?
    Hesabınızda bekletme yoksa ve banka bilgilerini girdiyseniz otomatik olarak ödeme yapılacaktır. Ödeme talep etme gibi bir şey olmuyor.
  • 08-09-2012, 21:45:15
    #74
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay youtube reklamlarından iyi kazandım. Bakalım ödemeler kesinleşince youtube tıklarını sayacaklar mı?
    Ödeme alan arkadaşlar var ama hala tereddütlerim var
    hocam saydılar mı
  • 09-09-2012, 00:45:04
    #75
    Youtube üzerinden kazanan arkadaşlar ödeme aldılar mı acaba?
  • 09-09-2012, 13:26:43
    #76
    Kazançlar kesinleşti kur galiba 1.79 olacak ve 1 ekim de yatıcak ama büyük ihtimal 27sinde yatar.
  • 09-09-2012, 15:38:57
    #77
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazançlar kesinleşti kur galiba 1.79 olacak ve 1 ekim de yatıcak ama büyük ihtimal 27sinde yatar.
    25'inde ödemelerimiz aktarılır, 26'sında da elimizde olur diye tahmin ediyorum
  • 11-09-2012, 10:42:39
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herkese gğle güle kullanma dileğiyle
  • 11-09-2012, 12:14:08
    #79
    3 ayda 100 doları zor yaptım , 3 dolar kesmiş yine ödeme alamayacağım. Ah google ah , verin ulan 100 dolarımı
  • 13-09-2012, 13:16:49
    #80
    facekinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam saydılar mı
    evet saydılar. kazancin %90 i youtube'dandi. bakalim ödeme olacak mi?
  • 13-09-2012, 14:35:36
    #81
    ödeme talep ettikten sonra banlandı hesap , ücreti alabiliyormuyuz ? Bu şekilde bir olayla karşılaşan oldumu hiç ?