Merhaba ,
Baktım ki kimse başlık açmayı düşünmüyor , ben açayım dedim : ) Biraz heyacanlandırayım Ödemeler ne zaman yatar hesaplara ? Tahminleri alalım
Pazartesi sanırım yatmaz çünkü haftasonu hesaba para yatıramıyorlar. Şöyle söyleyeyim ki, pazartesi akşamı "ödeme işlemde"der, ertesi gün de hesaplarda olur