• 22-09-2007, 15:53:55
    #1
    Merhaba ,
    Baktım ki kimse başlık açmayı düşünmüyor , ben açayım dedim : ) Biraz heyacanlandırayım Ödemeler ne zaman yatar hesaplara ? Tahminleri alalım
  • 22-09-2007, 15:56:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben Açmayı Düşünüyordum, Unutmuşum

    Pazartesi - Salı
  • 22-09-2007, 16:00:18
    #3
    salı yatar büyük ihtimalle
  • 22-09-2007, 17:41:42
    #4
    Pazartesi sanırım yatmaz çünkü haftasonu hesaba para yatıramıyorlar. Şöyle söyleyeyim ki, pazartesi akşamı "ödeme işlemde"der, ertesi gün de hesaplarda olur
  • 22-09-2007, 17:45:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şuraya bir soru sıkıştırayım :

    Aylık kazançlar 15 inden 15 ine mi yoksa ayın 1 inden 30 una kadarki dönemdeki kazançlara göre belirleniyor?
  • 22-09-2007, 17:46:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pc_Kopath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuraya bir soru sıkıştırayım :

    Aylık kazançlar 15 inden 15 ine mi yoksa ayın 1 inden 30 una kadarki dönemdeki kazançlara göre belirleniyor?
    2. dediğin...
  • 22-09-2007, 18:57:48
    #7
    benim hesapta 97 dolar olmuş büyük ihtimalle yarın 100 olur. ödeme alabiliyormuyum. 2. kez ödeme alıcamda
  • 22-09-2007, 19:01:48
    #8
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hesapta 97 dolar olmuş büyük ihtimalle yarın 100 olur. ödeme alabiliyormuyum. 2. kez ödeme alıcamda
    Diğer ay
  • 22-09-2007, 19:04:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sali gunu hesaplarda olur odemeler.