• 22-09-2007, 19:05:42
    #10
    bende diğer aya kaldım galiba :\
    1 ci ödemeyi aldım hesapta 45$ kaldı 45$ ın üstüne şimdi birikti ve 126$ oldu ama bu ay alamıyorum heralde?
  • 22-09-2007, 19:07:57
    #11
    Pazartesi akşam saat 22:00 gibi ödemeler işlemde yazar.Salı sabahı paralar hesapta olur.İşbankası kullananlar öğleden sonrayı bekleyebilir
  • 22-09-2007, 19:19:11
    #12
    Misafir
    alan arkadaşlara ALLAH güzel yemeyi nasip eder insallah.
  • 22-09-2007, 19:21:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    inşallah spiderbot. Salı sabahi alırız...
  • 22-09-2007, 19:24:30
    #14
    valla saka maka ayın 22 si gelmıs bu sefer ramazandan olsa gerek aklıma hıc gelmedi valla ne zaman yatacak bu para dıye tahmınım paracıklar salı günü yatacak bekleyelım bakalım
  • 22-09-2007, 19:56:00
    #15
    salı hesapta xxxx alcam inş
  • 22-09-2007, 19:56:53
    #16
    Pazarteside Olabilir Googlenin İşi Belli Olmaz
  • 22-09-2007, 22:00:44
    #17
    peki şuana kadar hesapta birike toplam parayımı alıcam yoksa 15 ine kadar olan parayımı yoksa 30 ağustosa kadar olanki parayımı? ilk defa alıyorumda
  • 23-09-2007, 00:32:31
    #18
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı hesapta xxxx alcam inş
    vaayy ilk x nedir