• 23-09-2007, 00:33:32
    #19
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı hesapta xxxx alcam inş
    artist hava mı yapıyorsun
  • 23-09-2007, 06:42:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bende bi çıkıntılık yapayım paralar çarşamba yatar diyim
  • 23-09-2007, 07:13:19
    #21
    çarşamba kesin. ama salı yatar.
  • 23-09-2007, 07:21:30
    #22
    akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artist hava mı yapıyorsun
    İlk defa alıyorumda sevindirik oldum

    scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaayy ilk x nedir
    sölemem
  • 23-09-2007, 07:26:02
    #23
    Salı günü yada çarşamba sabahı kısacası
  • 23-09-2007, 07:26:24
    #24
    google bizede gülse keşke kaç aydır reklamını yayınlıyorum herhalde 100 dolar olunca direk banlayacak
  • 23-09-2007, 08:50:05
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ahmet2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google bizede gülse keşke kaç aydır reklamını yayınlıyorum herhalde 100 dolar olunca direk banlayacak
    Kötü düşünürsen kötü şeyler olur olumlu düşün pozitif ol bach,vivaldi ya da bethoven filan dinle iyi gelir
  • 23-09-2007, 09:07:14
    #26
    salı sabah 10 dan sonra hesaplara bakmak lazım
  • 23-09-2007, 09:19:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü düşünürsen kötü şeyler olur olumlu düşün pozitif ol bach,vivaldi ya da bethoven filan dinle iyi gelir
    Olumlu Düşünmek Lazım.Müzik Mevzuna Gelince Neşet Ertaş Öneririm